ITZY’s Boys Like You Lyrics In English

Listen to Boys Like You ITZY lyrics. Here, you can read the soundtrack of Boys Like You Lyrics is the new English song of 2022. The song Boys Like You lyrics in English has sung by the South Korean girl group ITZY. The lyrics of Boys Like You a new song written by Didrik Thott, Hayley Aitken, Sebastian Thott, Sara Davis, Ellie Suh & 이주희 (Lee Joo Hee). The music is given to this song by Sebastian Thott.

itzy boys like you lyrics

In the year October 21, 2022, ITZY’s new song “Boys Like You” that has released on the JYP Entertainment YouTube channel. It’s time to watch the Boys Like You song by ITZY which is part of the latest English song 2022.

BOYS LIKE YOU LYRICS IN ENGLISH

[intro: yeji]
Hah
Hmm

[verse 1: lia, yeji]
Why you calling me up?
Saying sorry again
Already told you we’re done
What didn’t you get?
Don’t forget you’re the one
That tried to get with my friends
The end, the end, the end, the end

[pre-chorus: ryujin, yuna]
Well, you must be goin’ crazy
Thinkin’ I’ll be back, I’m sorry
’cause you’re cryin’ like a baby
But do I look like your mommy?
Take a look into that mirror
If you wonder why you lost me
Gotta sit down and shut up
You did it to yourself

Must Read:  Eminem Guts Over Fear Lyrics Ft Sia (rap song 2014)

[chorus: lia, chaeryeong, yuna, yeji, *ryujin*]
Boy, gonna diss me?
Boy, I’m so pissed
Boy, gonna miss me
Boy, you are dismissed
’cause I don’t fall for boys like you (*I don’t fall for*)
I don’t fall for boys like you (*I don’t fall for*)
Boy, wanna date me? Boy, outta date, yeah
Boy, wanna (*”What? No!”*)
Boy, outta my way
’cause I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)
I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

[verse 2: chaeryeong, lia]
I see through sweet little lies
And every excuse
When you start every fight
The blame is on you
One red flag and I’m gone
Already onto
The next, the next, the next

[pre-chorus: yuna, ryujin]
Well, you must be goin’ crazy
Thinkin’ I’ll be back, I’m sorry
’cause you’re cryin’ like a baby
But do I look like your mommy?
Take a look into that mirror
If you wonder why you lost me
Gotta sit down and shut up
You did it to yourself

[chorus: yeji, lia, ryujin, chaeryeong, *yuna*]
Boy, gonna diss me?
Boy, I’m so pissed
Boy, gonna miss me
Boy, you are dismissed
’cause I don’t fall for boys like you (*I don’t fall for*)
I don’t fall for boys like you (*I don’t fall for*)
Boy, wanna date me? Boy, outta date, yeah
Boy, wanna (*”What? No!”*)
Boy, outta my way
’cause I don’t fall for boys like you (*I don’t fall for*)
I don’t fall for boys like you (*I don’t fall for*)

Must Read:  Marshmello - Shockwave Song Lyrics

[refrain: yeji, chaeryeong, lia]
You can raise your voice
But know that you have no choice
Don’t care what you do
You-ooh-ooh
You can raise your voice
But know that you have no choice
Don’t care what you do
You-ooh-ooh

[bridge: lia, chaeryeong]
So turn around
Walk away
You made your bed
So you gotta lay
Get outta my way

[chorus: ryujin, yeji, lia, yuna, *chaeryeong*]
Boy, gonna diss me?
Boy, I’m so pissed
Boy, gonna miss me (miss me)
Boy, you are dismissed (boy, you are dismissed)
’cause I don’t fall for boys like you (*I don’t fall for*)
I don’t fall for boys like you (*I don’t fall for*)
Boy, wanna date me?
Boy, outta date, yeah
Boy, wanna (*”What? No!”*)
Boy, outta my way
’cause I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)
I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

Must Read:  Meghan Trainor - All About That Bass Song Lyrics

[refrain: yeji, chaeryeong, yuna, lia]
You can raise your voice
But know that you have no choice
Don’t care what you do
You-ooh-ooh
You can raise your voice
But know that you have no choice
Don’t care what you do (don’t care what you do)
You-ooh-ooh

[outro: lia]
Oh, you

“BOYS LIKE YOU” SONG INFORMATION

Song TitleBoys Like You
SingerITZY (Yeji, Lia, Ryujin, Chaeryeong & Yuna)
LyricistDidrik Thott, Hayley Aitken, Sebastian Thott, Sara Davis, Ellie Suh & 이주희 (Lee Joo Hee)
MusicSebastian Thott
Music labelJYP Entertainment
Release DateOctober 21, 2022
Star CastYeji, Lia, Ryujin, Chaeryeong & Yuna

BOYS LIKE YOU MUSIC VIDEO

Written By: Didrik Thott, Hayley Aitken, Sebastian Thott, Sara Davis, Ellie Suh & 이주희 (Lee Joo Hee)

Frequently asked questions list on Boys Like You Song

When was the “Boys Like You” song released?
In the year October 21, 2022, ITZY’s Boys Like Yousong lyrics has released.

What is the singer’s name of the song “Boys Like You”?
“Boys Like You” is an English song sung by the South Korean girl group ITZY.

who wrote the English song lyrics of “Boys Like You”?
The lyrics of new song written by Didrik Thott, Hayley Aitken, Sebastian Thott, Sara Davis, Ellie Suh & 이주희 (Lee Joo Hee) are entitled “Boys Like You”.

What is the name of the music director of “Boys Like You”?
The music director for the “Boys Like You” by Sebastian Thott.

Share: