Brent Faiyaz Ft. Drake – Wasting Time Lyrics

W

asting Time Brent Faiyaz Ft. Drake lyrics:- in English Brent Faiyaz Ft. Drake’s latest English song Wasting Time from Make It Out Alive that has released in 2021. Brent Faiyaz Ft. Drake has sung the song “Wasting Time”, While the lyrics of “Wasting Time” song written by Brent Faiyaz, Drake, Pharrell Williams & Chad Hugo, and music is given to this song by Brent Faiyaz & Drake. We’ve included the English lyrics of the “Wasting Time” song below.

brent faiyaz drake wasting time song

Wasting Time Lyrics

U can’t even sit in peace
‘Cause all of these niggas be on u
I’m just sayin’ I can be (Yeah)
The one that u call and u talk to, girl
I’ll share my world with u
If you’re gonna waste your time (Yeah)
Then waste your time with me
I mean, honestly
Open your eyes and see
Who’s givin’ you what u need?
If you’re gonna waste your time
Then waste your time with me
U can have all the space
More than u need
It’s no pressure, girl
If u got time to waste (Waste)
Waste it with me
And I be worried ’bout them (Oh)
Girl, you want it, I see u (Oh)
And I am who I am (Oh)
And I be where I be (Where I be)
If u ever hit me on the late night (Yeah)
I’ll give u a clear mind
Might give u some insight
I’ll share my world with u
If you’re gonna waste your time (Yeah, yeah, yeah)
Then waste your time with me
I mean, honestly
Open your eyes and see
Who’s givin’ u what u need?
If you’re gonna waste your time
Then waste your time with me
U can have all the space
More than u need
It’s no pressure, girl
If u got time to waste (Waste)
Waste it with me
Don’t close your eyes to get away (Ooh)
Just bang my line and I’ll arrange it (Ooh)
Beautiful, girl, you’re stainless
U be f9, I’ll be painless, yeah
All them drinkin’ the champagne
Oh, u wanted the same thing
Yeah, The Ten Thousand Building, get your ass an apartment
Put you inside a G-Class, that’s just a starter kit
Plenty things count in life
But none of them is a thought of it
New piece around my neck, it’s chest games
‘Cause shorty stay with calculatin’ moves, like Beth Harmon
Swear I’m more “Purple Rain” Prince than Prince Charmin’
Disappointment, I stay expectin’ it, the pessimist gold medalist
Flushed the Magnums just
So they not collectin’ my specimens, damn (Damn)
The way she with papi, man
U would think she’s a veteran on remembrance
Cleanin’ lady sweep the room daily for all the evidence
Of everything I ever did (I ever did)
Do they have a pool there? Do they have a gym there?
U used to do skincare, but now you do swimwear
Your ex-roommate got a condo that’s downtown
But she got no furniture in the crib, I’ve been there (Been there)
Checkmate, even though you hate that I even check her
I’ll still get an E for effort
Only time I play the back and forth is Aaliyah record
If I let you talk first, then nobody is speakin’ second
Fluent in passive aggression
That’s why u actin’ dismissive
Hearin’ me out for once
Would require u actually listen, damn (Damn)
The boy is back, I never turned my back
I just lapped ’em, so now all that they see is my back
Say that then, Maybach Benz with me in the back
When I was in Acura, still couldn’t clean up my act
Whenever I tell the truth, u feel like you bein’ attacked
But that come with bein’ attached
So how ’bout we leave it at that? (Leave it at that)
If you’re gonna waste your time
Then waste your time with me
U can have all the space
More than u need
It’s no pressure, girl
If you got time to waste (Waste)
Waste it with me

continue reading lyrics >>

Drake – Kiki Do You Love Me Lyrics

K

iki Do You Love Me Drake lyrics:- in English Drake’s latest English song Kiki Do You Love Me that has released in 2018. Drake has sung the song “Kiki Do You Love Me”, While the lyrics of “Kiki Do You Love Me” song written by Carter Dwayne, Caresha Brownlee, Carter D, Brownlee Caresha & Cox Kinta, and music is given to this song by Drake. We’ve included the English lyrics of the “Kiki Do You Love Me” song below.

drake kiki do you love me song

Kiki Do You Love Me Lyrics

Trap, TrapMoneyBenny
This shit got me in my feelings
Gotta be real with it, yeah
Kiki, do you love me? r u riding?
Say you’ll never ever leave from beside me
‘Cause I want ya, and I need ya
And I’m down for u always
KB, do u love me? r u riding?
Say you’ll never ever leave from beside me
‘Cause I want ya, and I need ya
And I’m down for u always
Look, the new me is really still the real me
I swear you gotta feel me before they try and kill me
They gotta make some choices, they runnin’ out of options
‘Cause I’ve been goin’ off
And they don’t know when it’s stoppin’
And when u get to toppin’, I see that you’ve been learnin’
And when u get to shoppin’, u spend it like you earned it
And when u popped off on your ex he deserved it
I thought u were the one from the jump that confirmed it
TrapMoneyBenny
I buy u Champagne but u love some Henny
From the block like u Jenny
I know u special, girl
‘Cause I know too many
‘Resha, do u love me? r u riding?
Say you’ll never ever leave from beside me
‘Cause I want ya, and I need ya
And I’m down for u always
JT, do u love me? r u riding?
Say you’ll never ever leave from beside me
‘Cause I want ya, and I need ya
And I’m down for u always
Two bad bitches and we kissin’ in the Wraith
Kissin’ kissin’ in the Wraith, kiss-kissin’ in the Wraith
I need that black card and the code to the safe
Code to the safe, code-code to the safe-safe
I show him how that neck work
Fuck that Netflix and chill—what’s your net-net-net worth?
‘Cause I want ya, and I need ya
And I’m down for u always
Yeah, yeah, yeah, yeah, he bad
And I’m down for u always
Yeah, yeah, yeah, guess who’s back
And I’m down for u always
D-down for u al–
Black biggy biggy black biggy black blake
D-d-down for you always
I got a new boy, and that nigga trade!
Kiki, do u love me? Are u riding?
Say you’ll never ever leave from beside me
‘Cause I want u, and I need u
And I’m down for u always
KB, do u love me? Are u riding?
Say you’ll never ever leave from beside me
‘Cause I want ya, and I–
Skate and Smoke and Rap
Now let me see u
Bring that ass, bring that ass, bring that ass back!
B-bring that ass, bring that ass, bring that ass back!
Shawty say the nigga that she with can’t hit
But shawty, I’ma hit it, hit it like I can’t miss
Now let me see u
Clap that ass, you’re the only one I love
Clap that ass, clap-clap that ass!
Bring that ass back!
Clap-clap-clap that ass, you’re the only one I love
Let’s go, let’s go, let’s go!
Bring that ass back!
Trap, TrapMoneyBenny
This shit got me in my feelings
Gotta be real with it, yup
BlaqNmilD, u a genius, you diggin’ me?
I don’t even care, I need a photo with Drake
Because my Instagram is weak as fuck
I’m just being real, my shit, look

continue reading lyrics >>

Drake – In My Feelings Lyrics

I

n My Feelings Drake lyrics:- in English Drake’s latest English song In My Feelings that has released in 2018. Drake has sung the song “In My Feelings”, While the lyrics of “In My Feelings” song written by Carter Dwayne, Caresha Brownlee, Carter D, Brownlee Caresha & Cox Kinta, and music is given to this song by Drake. We’ve included the English lyrics of the “In My Feelings” song below.

drake in my feelings song

In My Feelings Lyrics

Trap, TrapMoneyBenny
This shit got me in my feelings
Gotta be real with it, yeah
Kiki, do you love me? r u riding?
Say you’ll never ever leave from beside me
‘Cause I want ya, and I need ya
And I’m down for u always
KB, do u love me? r u riding?
Say you’ll never ever leave from beside me
‘Cause I want ya, and I need ya
And I’m down for u always
Look, the new me is really still the real me
I swear you gotta feel me before they try and kill me
They gotta make some choices, they runnin’ out of options
‘Cause I’ve been goin’ off
And they don’t know when it’s stoppin’
And when u get to toppin’, I see that you’ve been learnin’
And when u get to shoppin’, u spend it like you earned it
And when u popped off on your ex he deserved it
I thought u were the one from the jump that confirmed it
TrapMoneyBenny
I buy u Champagne but u love some Henny
From the block like u Jenny
I know u special, girl
‘Cause I know too many
‘Resha, do u love me? r u riding?
Say you’ll never ever leave from beside me
‘Cause I want ya, and I need ya
And I’m down for u always
JT, do u love me? r u riding?
Say you’ll never ever leave from beside me
‘Cause I want ya, and I need ya
And I’m down for u always
Two bad bitches and we kissin’ in the Wraith
Kissin’ kissin’ in the Wraith, kiss-kissin’ in the Wraith
I need that black card and the code to the safe
Code to the safe, code-code to the safe-safe
I show him how that neck work
Fuck that Netflix and chill—what’s your net-net-net worth?
‘Cause I want ya, and I need ya
And I’m down for u always
Yeah, yeah, yeah, yeah, he bad
And I’m down for u always
Yeah, yeah, yeah, guess who’s back
And I’m down for u always
D-down for u al–
Black biggy biggy black biggy black blake
D-d-down for you always
I got a new boy, and that nigga trade!
Kiki, do u love me? Are u riding?
Say you’ll never ever leave from beside me
‘Cause I want u, and I need u
And I’m down for u always
KB, do u love me? Are u riding?
Say you’ll never ever leave from beside me
‘Cause I want ya, and I–
Skate and Smoke and Rap
Now let me see u
Bring that ass, bring that ass, bring that ass back!
B-bring that ass, bring that ass, bring that ass back!
Shawty say the nigga that she with can’t hit
But shawty, I’ma hit it, hit it like I can’t miss
Now let me see u
Clap that ass, you’re the only one I love
Clap that ass, clap-clap that ass!
Bring that ass back!
Clap-clap-clap that ass, you’re the only one I love
Let’s go, let’s go, let’s go!
Bring that ass back!
Trap, TrapMoneyBenny
This shit got me in my feelings
Gotta be real with it, yup
BlaqNmilD, u a genius, you diggin’ me?
I don’t even care, I need a photo with Drake
Because my Instagram is weak as fuck
I’m just being real, my shit, look

continue reading lyrics >>